Khamis, 14 April 2011

arghhh tension!!


لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته 


diam tak diam da hampir suku sem berlalu...lately niyh banyak kali aku dipersalahkan..ada kelas pun salah..takder kelas pun salah..yang lec pun satu hal...nape tak bgtau jer wakil kelas si tett tu...nape mesti call or msg aku .hurm..bukan terkecit ati lagi dah...bengkak jer rasa hati niyh..dua tiga ari ni pun rasa payah nak bernafas..dada rasa semput padahal takder semput pun..so ignore je jalan paling baik..dalam diam2 makan hati...alahai sakit pulak hati kita ni..susah nak puaskan hati orang...semalam aku men blah jer dari kelas geotechnic..malas da..tak boleh nak tahan da marah..pastu ponteng kelas petang..minggu niyh jer da berkali2 ponteng...badan rasa tak semangat jer..nak lari je dari semua niyh..gelak2 gak tp dalam hati Tuhan je yang tau...marah benar pasal assignment aku hilang..da pinjam tak reti nak hantar balik..sudahnya aku gak yang kene..semalam pala hayal jer..jalan tak pandang kiri kanan..nyaris arwah nak kene langgar ngan van.terperanjat dibuatnya..bukan terperanjat bub van tu..tp tperanjat bila dengar budak2 niyh jerit ..tak terluah kata..betapa hati ni terluka..fikiran pun tah kemana..nak luahkan tp tak cara yang paling bek..so membebel la ape lg..kat fb tu men post sana, post sini..lantak lah..ape lah yang patut aku buat supaya assignment aku tak dipinjam, jawapan aku tak di copy..hurm...tension2... 

Tiada ulasan: