Jumaat, 19 Julai 2013

Salahkah Aku?


Hari ni aku memilih untuk memaklumkan penasihat akademik aku tentang sesuatu yang bakal ku lalui nanti.its almost done bila dia bersetuju nak jumpa aku sebelum 2.30 pm.tapi aku sedikit kecewa bila aku sampai, hanya beberapa dokumen aku yang di sahkan dan selebihnya dia minta aku maklumkan saja lain kali..

Aku nak bgtau 14.8 ni dr nak buat kimo ke-2..selalu dia kata dia kecil hati ngan aku..sebab segalanya dia tahu lewat dari orang lain. Actually sikap dan layanan dia buat aku tak terasa begitu selesa...setiap kali aku bertemu dengannya aku terasa sangat-sangat kerdil..terasa sanngat-sangat kekurangan.Apa yang aku mampu lakukan adalah mengelak.Mengelak agar simpatinya tidak mematahkan lagi semangatku...

Dan satu-satunya ayat yang aku tak boleh nak lupa bila dia kata "SAYANG SUNGGUH PUAN NURUL PADAKU.." confirm dia cemburu...sebab sebagai PA, tak banyak yang dia tahu mengenaiku..kecilkah hati dia denganku?



Tiada ulasan: