Rabu, 3 Julai 2013

sekali lagi....

Benarlah yang dinamakan ujian itu takkan datang dengan petunjuk...itu tanda kasih sayang Allah pada kita semua terutama bagi yang diuji...

semalam aku menangis..menangis kerana tak mampu menanggung rasa sakit yang teramat sangat..rasa sakit yang membuatku rasa itu lah detik akhir buatku..rasa sakit yang tak pernah terduga untuk aku laluinya..minggu lepas aku bangga bercerita pada si guru..tentang betapa happynya aku dengan kesihatan yang baik selepas sejak operation ritu..namun dugaan kembali mencelah tatkala aku sedang menikmati kegembiraan itu..

aku tak mahu persoalkan apa yang dah Kau aturkan untukku ya Allah..aku cuma mahu meminta sesuatu dariMu ya Rab.ringankanlah apa yang sedang aku lalui..aku terlalu letih untuk menanggungnya.




Tiada ulasan: