Selasa, 30 April 2013

ALHAMDULILLAH.....


Segala puji pada Allah Tuhan sekalian makhluk...

final exam telah berakhir..uyeahhh!!! benda pertama bila sampai umah tadi aku mentedarah..baru terasa lapau yang amat.huhu semenjak minggu exam 2 minggu sudah, boleh kire bape kali aku makan.

fhewwwww...pastu cari katil ahahha 2 paper terakhir buat aku tak tdo malam..susah giler bapak lah..

syukur pada Allah dalam sakit2 aku mampu hadapi semua final semester ni..dan paling best paper paling susah tadi aku dapat jawab keseluruhan bahagian B dengan konpidennyer.fuhhh ada yang mengis tak dapat buat.. senyum bawak ke telinga..punya la happy..
benda pertama aku buat masa habis paper tadi aku p cari Puan Nughul...guru kesayangan aku.

Huh ! mesti lah aku nak kongsi ngan dia..tapi...alah crah ni ajak balik cepat lak...tak sempat nak berlama2.cuti da lah 2 bulan...lama nanti tak jumpa dia..tapi ape2 pun aku sempat dititipkan pesan..aku tau dia tak nak ckp direct...bub ape yang dia pesan tu semua yang pernah aku bgtau dia..
baik sungguh orang yang bernama guru ni..
minggu ni aku nak habiskan masa dengan melekat kat katil ksygn aku (lama da tak tdo dalam bilik disebabkan tertidur masa study kat bilik study)...minggu depan aku nak p kedah..travel dengan bff...syang tgu tau..yul mai gegaq kedah nu huhu..
ok da penat membebel...aku nak makan lagik ahahaha.. bye u olllzzz
eeh!!!assalammualikum......

Tiada ulasan: