Sabtu, 13 April 2013

email buat seorang guru

بسم الله الرحمن الرحيم

sedih pula rasa hati ni hari ni...sungguh2 airmata ni keluar...macam da takmau berhenti lagi..keupayaan diri yang semakin hilang..kali ni saya x harapkan balasan email ni.bimbang akan mengganggu waktumu..saya cuma nak share something.tak tahu nak bercerita pada sapa..so tap tap tap...akhirnya tercoret la email ni..



"hah...kenapa awak tak datang semalam?"
pertanyaan tu aku tak boleh nak bg feedback lansung...
blurr..
hah???lama juga terdiam memikirkan sesuatu...ntah apa yang aku fikirkan aku pun tak tahu..berkali juga lah ditanya pensyarah..namun akhirnya aku mengalah...

"saya tak ingat lah...betul2 tak ingat..."
meleleh airmata...ape kene dengan aku ni??
last2 aku keluar tinggalkan kelas..lama termenung kat surau sebab aku tak boleh nak balik...sekarang p kelas ada driver da...nak drive sendiri da tak mampu..so kene la tgu orang ambik ptg.time kat surau tu,satu benda pun aku tak boleh nak pk..tgok2 jam da pukul 2..trus solat zohor..g kelas hidraulics lak...

k group aku da siap wat lab test....
"ok, awak terangkan pada kumpulan lain yer..."
terang punyer terang tibe2 lost...terdiam terus...panggil syima minta gantikan...mintak kebenaran terus kol abng suh ambik..balik...

fikiran ni kosong..sekosong hati ni..yang pasti aku nak jumpa mak sgt2...aku kol bgtau terus 

"mak bila nak balik...owang nak jumpa mak lah.."

nangis2 kol tadi.ckap pun takde tapis2 lagi..tapi sayang, panggilan aku tu masuk voice mail..bukan direct pada mak..sampai skrg takde feedback...entah2 mak pun ngis dengar bub tak tau nak buat ape ngan aku ni..(saje nak sedapkan ati)

Buat guruku ini, terima kasih kerana sudi mendengar dan berada di sisi, sedangkan pada waktu ini anda boleh memilih sebenarnya mengabaikan saja email ni..
 jaga diri selalu...saya sentiasa doakan yang terbaik untukkmu...











Tiada ulasan: